top of page

PROČ #STORYLOVER?

Zjistěte, co umím, a dejte příběhům šanci!

  • Analýza PR a marketingu Vaší značky, brand identity, community management, konzultace & mentoring

  • Public relations (komunikace s médii, tiskové zprávy, PR články, setkání s novináři, propagace eventů)

  • Obsahová strategie, content marketing a copywriting (webové stránky, sociální sítě, katalogy, brožury, výroční zprávy apod.)

  • Marketingové kampaně (print, rádio, on-line, outdoor, mediální partnerství a bartery)

  • Publikační činnost (časopisy, knihy, katalogy apod.)

Snímek obrazovky 2022-04-20 v 16.01.54.png

PODÍVEJTE SE, JAKÉ PROJEKTY MÁM NA TRIKU!

Pohybuji se v médiích, mám zkušenosti z úspěšných printových i on-line titulů. Posledních sedm let se zabývám zejména public relations, brand identity, strategií komunikace, eventy a marketingovými kampaněmi. Věnuji se rovněž publikační činnosti. Pracovala jsem jako Head of PR & Marketing pro Jatka78 a na pozici tiskové mluvčí pro Českou komoru architektů. Byla jsem u zrodu projektů jako je Česká cena za architekturu nebo Televize NAŽIVO. Aktuálně pracuji na sjednocení identity organizace Fotograf, dále pak na PR souboru DEKKADANCERS či na obsahu pro sociální sítě dvou architektonických ateliérů. 

Posledni vecere - Dekkadancers - Jatka 7

DEKKADANCERS

Aktuální projekt

Soubor DEKKADANCERS je tvořen bývalými i současnými tanečníky Baletu ND. Specifickým rysem Dekkadancers je propojování a kooperace uměleckých disciplín, jako například tance, hudební kompozice, zpěvu, DJingu, akrobacie či výtvarného umění. Mezi úspěšná představení souboru patří Poslední večeře, Dekka pod dekou, Faunovo odpoledne, Návštěvníci či A.I. Od března 2021 zajišťuji propagaci nových i stávajících představení, komunikuji s médii a připravuji strategii komunikace.

164456802_211903057225972_1948171698778102805_n_edited.jpg

BWT BOOKS

2022–2024

DIY nakladatelství navazuje na aktivity Honzy Šamly a Vládi Marouška, které tvoří pod hlavičkou Beer With Travel. Patří mezi ně charitativní projekt  na podporu devítileté holčičky s těžkým autismem Expedice Lenka, jehož výsledkem je stejnojmenná pivní road movie. Cestování stálo také u zrodu nakladatelství BWT books. V říjnu 2019 Honza s Vláďou vydali svoji první knihu „Transsibiřská magistrála, aneb s pivem v ruce od Finského zálivu k Japonskému moři“. Do stáje, či spíše ke štamgastskému stolu, tohoto pivního nakladatelství patří také další úspěšné knihy Hory a nekonečno (Viktorka Hlaváčková), KAIF: O stopování, kalašnikovech a japonském pornu (Tony Danilov, finalista Cestopisu roku), Hlas větru (Stanislav Havlíček, 1. místo v Cestopisu roku). Zajišťuji PR pro dva nejnovější tituly – 2. díl Nasrané Mámy (Tereza Maroušková) a Kávy z Mocha (Stanislav Havlíček). 

IMG_9647_edited.jpg

ROČENKA ČESKÁ ARCHITEKTURA

Aktuální projekt

Od roku 2018 spolupracuji na tvorbě redakčního obsahu ročenky Česká architektura, kterou již 21. rokem vydává nakladatelství Prostor – architektura, interiér, design. Jedná se o prestižní přehled staveb a událostí z daného roku. Publikace si získala velký respekt u odborné veřejnosti a v roce 2016 byla oceněna jako Výjimečný počin v rámci České ceny za architekturu.

vpr_gr_016.jpg

A69 architekti

Aktuální projekt

Od února 2020 vytvářím content pro sociální sítě architektonických ateliérů A69 architekti. Dávám dohromady strategii, komunikuji práci studí a aktuality z oboru.

Snímek obrazovky 2021-06-10 v 12.32.20.p

KANYA

2021

V produkci Lonely Production a FAMU International v roce 2020 vznikl krátký snímek režisérky Apoorvy Satish pojmenovaný Kanya. Pro film zajišťuji public relations. Film pojednává o indické dívce, která se vyrovnává s tím, jak se její život změní vlivem první menstruace. Režisérka odhaluje téma, které je v indické společnosti i nadále velkým tabu a jež dívky vystavuje genderovým stereotypům. Dívka je náhle konfrontována s vidinou toho, že bude muset přehodnotit své sny i dosavadní život. Kanya získala několik mezinárodních ocenění je oficiální nominací FAMU na studentského Oscara.

havlicek_3.jpg

FOTOGRAF

2021

Spolek FOTOGRAF vydává stejnojmenný mezinárodně úspěšný časopis, provozuje Fotograf Gallery, jednou ročně pořádá Fotograf Festival. Od ledna 2021 zastřešuji PR a marketing všech těchto aktivit. V nové komunikační strategii jsem se zaměřila zejména na sjednocení spolkové identity, zvýšení povědomí o značce Fotograf a dále oslovování potenciálních partnerů z řad kulturních organizací, správ i samospráv či  komerčního sektoru. 

strapmania.jpg

JATKA78

2018–2021

Jatka78 jsou divadlo, které se zaměřuje na nový cirkus, tanec či alternativní činohru. Tři roky jsem zde zastřešovala PR a marketingové aktivity divadla, bistra a galerie. Spolupracovala jsem na podávání grantů, komunikovala s médii, vedla marketingový tým, zajišťovala mediální a další spolupráce. V roce 2019 jsem přispěla k více než 85% návštěvnosti divadla. Propagace zesílila během složitého roku 2020. Zajistila jsem, aby otevření divadla po první vlně koronaviru na Facebooku sledovalo 130 tis. diváků. V listopadu 2020 jsem byla také u startu Televize NAŽIVO, kdy jsem zastřešovala komunikaci projektu.

15003210_1652352584782327_85784365903355

ČESKÁ KOMORA ARCHITEKTŮ

2013–2017

Čtyři roky jsem pracovala na pozici tiskové mluvčí. Řídila jsem interní i externí komunikaci. Formou komorového časopisu, webových stránek, sociálních sítí či newsletteru jsem komunikovala se 4 000 architekty v České republice. Na základě priorit představenstva ČKA, ale i díky vlastní proaktivitě a orientaci v oboru, jsem vydávala tiskové zprávy a stanoviska. Věnovala jsem se tématům architektonických soutěží, transparentních veřejných zakázek nebo ochraně kulturního dědictví 20. století. Vedla jsem redakční radu, vydávala oborový Bulletin a další publikace.

IMG_9757_edited.jpg

ČESKÁ CENA ZA ARCHITEKTURU

2016–2017

V roce 2016 jsem řídila propagaci a koordinovala eventy pilotního ročníku České ceny za architekturu. Zaměřila jsem se na vymezení vůči stávajícím soutěžním přehlídkám a na zaujmutí jak oborové, tak laické veřejnosti. Do 1. ročníku ČCA se přihlásilo téměř 500 děl, což bylo zhruba 5krát více, než tomu bývá u obdobných soutěží v ČR. Česká cena za architekturu zahrnuje celoroční koncept nejrůznějších aktivit, jako jsou přednášky, výstavy a další akce zaměřené na veřejnost. Všechny tyto aktivity jsem koordinovala a medializovala ve spolupráci s externí agenturou.

121967656_3458769884203978_4329323871543

PREMIUM MEDIA GROUP

2017–2020

V roce 2017 jsem byla u transformace Iconiq.cz v portál s měsíční návštěvností okolo 250 tis unikátních návštěvníků. Z pozice šéfredaktorky jsem vedla redakční tým a domlouvala marketingové spolupráce (např. v rámci sneakers eventu Teniskology). Dva roky jsem působila jako externí přispěvatelka magazínu Art of Living. Zaměřuji se na design, fotografii, módu, architekturu a umění obecně.

IMG_9735.PNG

BURDA INTERNATIONAL CZ

2012–2013

Dva roky jsem strávila také v jednom z největších českých mediálních domů. Nejprve v roli redaktorky kultury a lifestylu v časopise InStyle, následně jako šéfredaktorka on-line verze jednoho z nejúspěšnějších periodik zaměřeného na ženy – Marianne. Zaměřovala jsem se především na rozhovory, design, bydlení a psychologická témata. Mediálně a na sociálních sítích jsem podporovala největší nákupní akci v ČR – Dny Marianne.

IMG_9756.jpg

HOME | byt | dům | styl | zahrada

2009–2013

Po studiu na Vysoké škole uměleckoprůmyslové (UMPRUM) zamířily mé kroky do vydavatelství Jagamedia. Jako absolventka oboru Dějiny a teorie umění a nových médií jsem se chopila témat jako jsou architektura, bydlení a design. Věnovala jsem se také spolupráci s architekty a psaní PR článků dle zadání klientů vydavatelství. Mé články současně vycházely také v časopisu ASB a na asb-portal.cz

bottom of page